2020. a III kvartali kokkuvõte – ettevõtlusvaldkond

EÜL-i ettevõtlusvaldkonnal on alati õppeaasta alguses ja eel kõige kibekiiremad ajad, nii ka ootuspäraselt käesoleval aastal. Sel aastal aga tasub ainult heameelt tunda, et meie töö ülemaailmse kriisi tõttu kuigivõrd kannatada pole saanud.

Tootearengud, uued partnerid ja heade koostöösuhete edendamine

Müügivaldkonnas on koolidega suhtlus sel kvartalil olnud töö põhiline nurgakivi. Seoses aegunud paberist õpilaspiletite vahetusega on meiega ühendust võtnud mitmed koolid, soovides kasutusele võtta ISIC ja ITIC kaarti, et pakkuda enda töötajatele ning õpilastele paremaid võimalusi. Suhtlus ei lõppe ka varem liitunud koolidega. Seoses seaduste muutumisega ning pideva arenguga peame pidevalt silma peal hoidma kõikide heaolul, et kaardid ei jääks saamata ning võimalused haaramata. 

 ISIC Eesti ülevaade EÜL-i Suveülikoolis

Kindlasti soovitame hoida silma peal edasistel ISIC Eesti arengutel. Virtuaalkaart näitas, et arengud ei lõppe ning peagi võib oodata ka uusi võimalusi ISIC ning ITIC kaardi ridades.

Turunduses, nagu ka teistes valdkondades, on olnud sündmusterohked kuud. ISIC soodustuste perega on liitnud tervelt 6 ettevõtet, kes soovivad ITIC ja ISIC kaardi hoidjate kulutusi taskukohasemaks teha. Lisaks tegelesime jõudsalt ISIC virtuaalkaardi turundamisega ja kuigi sügisel ei saanud me planeeritud messe külastada, tegime kõigile klientidele ISIC kaardi sooduspäeva, kus virtuaalkaart maksis vaid 5 eurot. Sellega me kindlasti ei piirdu ning pea igal päeval tuleb juurde uusi võimalusi ISICu nähtavamaks tegemisel. Oleme hakanud jälgima ka liiklust, mis ISIC Eesti lehel ning sotsiaalmeedias toimub, et saada paremini aru kasutajate voogudest. Hetkel saame öelda, et mõne kuu jooksul on kodulehel käinud üle 9000 inimese ja otsingumootoris oleme kuvatud 22 000 korral.

ISICu sõber Betti, kes aeg-ajalt meil kontoris külas käib

Viimased kolm kuud on olnud tugivaldkonna jaoks kindlasti tegusad – augustis lisandus tootevalikusse virtuaalkaart, mis algselt veidi segadust tekitas, kuid nüüdseks oleme asja toimima saanud. Sügise tuleku ja kooli algusega seoses on tööd palju rohkem, kui on muu aasta jooksul. Kaarte tellitakse palju, mistõttu on ka süsteemid ja postiasutused suure koormuse all ning protsess võib tavapärasest pikemaks venida. See toob endaga tihti kaasa klientide pahameele, kuid siiani oleme sellega ilusti toime tulnud ja tuleme ka edaspidi. Rohkelt peab abistama koolide administraatoreid, kes on tähtsad vahelülid kaartide tellimise protsessis; lisaks on õppeaasta algusega mitmetel koolidel administraatorid vahetunud ning see tekitab omajagu lisatööd õigete kontaktandmete kättesaamise ja värskendamise osas. 

Seega üldiselt kokku võttes on tööd palju, aga see hoiabki asja huvitavana, ja lähme ikka tugevamatena ja targematena uute väljakutsete suunas.

Heindrich Urmet Pärn, Henry Vari, Marleen Einpalu, Lea Einpalu, Eleri Pilliroog, Joonatan Nõgisto

 

Leave a reply