2020. aasta kokkuvõte – ettevõtlusvaldkond

 


Erinevad väljakutsed

2020. aasta tõestas kogu maailmale, kui oluline on tänapäeval tehnoloogia arenguga kaasas käia ja olla tehniliselt võimekas. Lähtuvalt sellest on EÜL võtnud aja, et analüüsida enda ärilise poole võimekust, väärtuspakkumist. Koostasime enda valdkonna jaoks põhjaliku äriplaani, mille loomisele andsid oma tänuväärse panuse lisaks meeskonnale ja juhatusele ka EÜL-i nõukogu liikmed! Äriplaan on dokument, mis aitab hoida ärivaldkonnal enda tööd sihikindlalt õigel teel. Lisaks on tegu hea dokumendiga, mille abil uued meeskonnaliikmed saavad valdkonda kiiremini sisse elada.

Möödunud aastal oli EÜL-i ettevõtlusvaldkonna suureks väljakutseks ka personali vahetus. EÜL-i ärivaldkonna turundusjuht vahetus kaks korda aasta jooksul, tiimiga liitus müügijuht ja klienditoe spetsialist. Hoolimata personali muutustest on olnud ettevõtlusvaldkonna aasta tegus ja nii efektiivne kui antud oludes võimalik.


Uued lahendused

2020. aasta alguses said ISIC korporatsiooni otsusel ISICu kaardiportfelli kõik kaardid endale uue, stiilse välimuse. Sellega seoses pidi tegema palju muudatusi kujundustes. 2020. aastal liitus suurpartneritest EÜL-iga LHV pank, kes pakub esimese pangana Eestis virtuaalset ISICut. Me ise tunneme, et virtuaalkaardid on hea alternatiiv füüsilisele kaardile maailmas, kus hinnatakse üha enam keskkonnasõbralikkust. Kliendid, kes kasutavad enda kaarte soodustuste saamiseks ja/või staatuse tõestamiseks ning omavad nutitelefoni, võivad vabalt ainult virtuaalset kaarti kasutada.

Augustis lansseerisime ainult tudengitele virtuaalse ISICu, mis kogub tasapisi populaarsust ja leiab tee üha enamate ISICu klientide nutiseadmetesse. Kaarte kokku väljastasime veidi üle 60 000. ISIC äpi kasutajaid lisandus aastaga 2376, mis teeb üllataval kombel silmad ette nii mõnelegi suurriigile, kes väljastab ISICut. Eestlased on tehnoloogiateadlikud inimesed!


ISIC community arendamine

EÜL-i turunduses oleme senisest enam hakanud keskenduma Google analüütikale ja suvel tegime algust toodete segmenteerimisega. Oleme elavdanud ISICu sotsiaalmeediat ja eriti Instagrami. Sotsiaalmeedias jagame erinevat infot kaarditellimise protsessi ja ettevõtte kohta, proovime luua sellist käekirja, mis kõnetaks ISIC kliente. Vahetult enne jõule korraldasime koostöös Uisupark uisuväljakute ja Kooker kohvikuga loosimängu, mis oli põnev ja teistsugune projekt meie jaoks.

Aasta viimases kvartalis viisime läbi klientide rahulolu uuringu, mille tulemustest lähtuvalt sai korrigeerida enda tööd nii klienditugi kui turundusjuht. Uusi koostööpartnereid liitus 2020. aastal 15 tükki, mis on võrreldes aasta varasemaga 5 lepingut rohkem. Kliendibaasi lisandus tubli müügitöö tulemusena 12 uut kooli!


Selline ongi väike ülevaade 2020. aastal EÜL-i ettevõtlusvaldkonnas toimunust. Teguderohket ja edukat 2021. aasta jätku meile! #makingstudentlifebetter

 

 

Leave a reply