Kandideeri EÜLi klienditoe spetsialistiks!

Eesti Üliõpilaskondade Liit otsib oma meeskonda suhtlemist nautivat klienditoe spetsialisti, kelle meelest on klaas alati vähemalt pooleldi täis ja parima võimaliku lahenduse leidmine paneb silma põnevusest särama.

Millega tegeleb EÜLi klienditoe spetsialist?

  • Minu Kool süsteemi administreerimine ja õiguste haldamine
  • Klienditugi e-posti ja telefoni teel, klientide probleemidele lahenduste leidmine (õppeasutused ja kaarditaotlejad)
  • Infovahetus ülikoolide esinduste ja pankadega
  • Kontoris kaardi taotlejate ja kaartide saajate teenindamine
  • Koostöö teiste riikide ISIC kaartide väljastajatega

Millised oskused võiksid olla EÜLi klienditoe spetsialistil?

  • Väga hea eesti keele oskus
  • Hea inglise ja vene keele oskus
  • Eelnev kogemus klienditeeninduse/-toe valdkonnas
  • Väga hea eneseväljendus- ja suhtlemisoskus

Boonuspunktidena läheb kirja, kui on olemas:

  • Kehtiv autojuhiluba

Omalt poolt pakub EÜL:

  • Kindlat tööaega ja töökohta Tallinna kesklinnas (ja kodukontori võimalust, kui riiklik kord ei soosi füüsilist meeskonna koosviibimist)
  • Motiveerivat töökeskkonda
  • Sõbralikku ja nooruslikku kollektiivi
  • Eesmärgistatud tegevust
  • Erialaseid arenguvõimalusi

Lisainformatsioon

Ametikoht on lapsehoolduspuhkusel oleva töötaja asendamiseks.

Kandideerida saab kuni 19. aprillini CV.ee keskkonnas, kuid võtame jooksvalt sobivate kandidaatidega ühendust, seega saada CV juba täna!

NB! Intervjuud toimuvad Skype’i vahendusel ning eriolukorra kehtivuseni riiklikul tasandil Eestis on tööülesannete täitmise kohaks ennekõike kodukontor!

Leave a reply